Utgave: 2/2020

Tidsskriftformidlingen

Ta gjerne kontakt med Hilde Fredriksen, Evelyn Skolemestra Bjerke eller Åshild Norhus (ikke på bilde) om du har spørsmål til NBF Tidsskriftformidlingen! Foto: Norsk Bibliotekforening.
Norsk bibliotekforening

Norsk Bibliotekforening Tidsskriftformidlingen (NBFT) formidler abonnement på tidsskrifter og aviser. Vi er leverandør av norske og utenlandske tidsskrifter til alle typer bibliotek som er medlemmer i Norsk Bibliotekforening. Våre kunder er norske bibliotek; folkebibliotek, bibliotek i videregående skoler, høgskolebibliotek og ulike fagbibliotek.

Vi mottar bestillingen, sender denne videre til utgiver, utgiver sender bladet direkte til kunden og fakturaen sendes til NBFT.

NBFT opererer med én hovedfaktura i året. Dette sparer våre kunder for tid og penger.

Ta gjerne kontakt med oss!

E-post: tidsskrift@norskbibliotekforening.no

www.norskbibliotekforening.no/tidsskriftformidlingen